Saarland Card Attraktionen

© Saarpfalz-Touristik, Wolfgang Henn, Gemeinde Kleinblitterdorf, Carina Hentz

Saarland Card

In de deelstaat Saarland bestaat de Saarland Card.

De Saarland Card is een klein kaartje.

U krijgt de Saarland Card gratis.


Maar u krijgt de Saarland Card alleen cadeau

als u minstens twee keer in de deelstaat Saarland overnacht.

U ontvangt de Saarland Card van het hotel

waar u verblijft.

Maar niet elk hotel heeft de Saarland Card.

Met de Saarland Card kunt u meer dan 100 bezienswaardigheden bezoeken.

En de toegang is gratis.

De toegang is bijvoorbeeld gratis bij

   musea
   zwembaden en sauna's
   belevenisrondleidingen

Met de Saarland Card mag u ook gratis met de bus en de trein reizen.


Bij elke overnachting mag u de Saarland Card

één dag lang gebruiken.

Bijvoorbeeld:

U overnacht 2 keer in het Saarland.

Dan kunt u de Saarland Card 2 dagen gebruiken.

U moet de QR-code van de Saarland Card laten zien,

om gratis toegang te krijgen.

De QR-code vindt u in een app op uw mobiele telefoon.

App spreek je zo uit: Äp

Een app is een programma op je mobiele telefoon.

Je hebt de Saarland Card Reisgids-app nodig.

Voordat je vertrekt, lever je de Saarland Card weer in.